Novi model Volvo-a V60 Bi-fuel doživeo je svoju premijeru na auto-gasnom sajmu u Geteburgu održanom u junu 2013. godine.
Osnova ovog modela za 2014. godinu je petocilindrični, dvolitarski turbo benzinski agregat koji isporučuje 230 konjskih snaga pri obrtnom momentu od 300 Nm. Agregat za ovaj model, pojačan i specijalno adaptiran za rad na prirodni gas, u Volvo Car Group pogonu, u gradiću Skovde koji se nalazi 150 km severo-istočno od Geteburga, je zatim opremljen Westport-ovim gasnim sistemom u Volvo-ovom pogonu Torslande u Geteburgu. Ukupna kilometraža koju osnovna varijanta ovog Volvo-a može da pređe, koristeći i benzin i gas, iznosi 1120 kilometara. Rezervoari za gas su smešteni ispod tovarnog prostora vozila i napravljeni su od lakih kompozitnih materijala. Rezultat toga je neznatno povećanje težine vozila, ne više od 75 kg, što je doprinelo očuvanju prepoznatljivih voznih karakteristika ovog Volvo-a. Postoji mogućnost ugradnje većeg gasnog rezervoara što povećava autonomiju na 1200 kilometara.
Volvo V60 Bi-fuel je drugi model ovog proizvođača koga pokreće alternativno gorivo. Pre njega je 2009. godine proizveden model V70 Bi-fuel. Oba modela su proizvedena u Volvo-ovom pogonu Torslanda, gde je izvršena i adaptacija agregata od strane Westport-a, vodećeg svetskog proizvođača auto-gasne opreme čije je sedište u Vankuveru. Švedska uprava za puteve nalaže da ako automobil koristi čist prirodni gas, emisija ugljen-dioksida mora da bude manja za 72%. Takođe, u skladu sa najnovijim propisima uvedenim 2013. godine, vlasnik ovog vozila ima pravo na izvesne poreske olakšice. Oni koji se odluče da im Volvo V60 Bi-fuel bude službeno vozilo (vozilo firme prim.prev.), ostvaruju pravo na smanjenje oporezovanog dela dobiti do 40%, a maksimalno do 16.000 kruna (oko 2500 USD). Ova olakšica ostaje na snazi do 2016. godine zahvaljujući zahtevima Švedske vlade. Predviđaju se i druge olakšice u vidu ne plaćanja poreza na vozilo u trajanju od 5 godina.
„Potražnja za auto-gasom u Švedskoj je u porastu zadnjih godina zahvaljujući politici Švedske vlade i njihovom programu podsticanja alternativnih goriva kroz poreske olakšice“ kaže Ian Scott Prvi potpredsednik Westport-a. Predstavljanje ovog modela obezbedilo je nove mogućnosti ne samo za flote mnogih korporacija već i za vozne parkove opština.
Na Švedskom tržištu prodaja počinje u oktobru 2013. Prodajna cena i tehničke specifikacije biće unapred poznate.