FHT VERSUSGAS predstavlja novi reduktor VR-C “Tauro”

FHT VERSUSGAS predstavlja novi reduktor VR-C “Tauro”

Reduktor pritiska VR-C „Tauro“, proizveden od strane FHT VERSUSGAS-a najinovativniji je proizvod raspoloživ na tržištu. Namenjen je SGI CNG sistemima. Patenti koji su korišćeni tokom konstruisanja ovog reduktora su pionirska rešenja na globalnom nivou. Visok nivo protoka gasa, čak do 100kg na sat, odgovaraće i najzahtevnijim agregatima.

Očigledna prednost ovog inovativnog reduktora je kompaktan obim, zahvaljujući kome je moguće montirati ovaj uređaj i u ona vozila koja imaju problem sa prostorom u motornom delu vozila. Takođe treba pomenuti da je ovaj reduktor opremljen međufaznim ventilom koji opciono može biti zamenjen ventilom visokog pritiska koji se nalazi na gasnom ulazu. Štaviše, treba podvući da je grejanje ovog reduktora optimizovano, što značajno poboljšava efikasnost motora, zbog boljeg ubrizgavanja gasa u cilindre.

Tehničke karakteristike:

  • Tip gasa: CNG
  • Telo reduktora: aluminijum
  • Radni pritisak: 1,8 bara
  • Maksimalna snaga: 300 kw (410 ks)
  • Protok gasa: do 100 kg/h (u najoptimalnijim uslovima)
  • Raspon radne temperature (u stepenima celzijusa): od -30 do +120
  • Prečnik gasnog izlaza: a) 12mm; b) 14mm;
  • Prečnik eksternog izlaza tečnog hlađenja motora: 7mm
  • Ventil zatvaranja niskog pritiska: integrisan, opciono se može staviti eksterni ventil (bolja efikasnost)
  • Voltaža elektromagnetnog ventila: +12 V ili + 24V
  • Dimenzije: 164/125/105 mm
  • Težina: 1 kg
Komentar našeg urednika:

Kako nezvanično saznajemo, iz dobro obaveštenih izvora, i do sada je kompanija VERSUSGAS na tržište izbacivala različite reduktore, različitih performansi i namena (LPG i CNG), međutim i pored njihovih najava, reduktori koje proizvode nisu se pokazali kao najbolja rešenja, bez obzira koji autogas sistem se instalira na automobil. Naši izvori kažu da se poučeni iskustvom u radu sa njihovim reduktorima, ne opredeljuju za njih jer su im performanse daleko ispod onog što je proizvođač prikazao predstavljajući svoj uređaj.

Ostaje nam samo da se nadamo da će ovaj put biti drugačije, i da će novi VR-C “Tauro” biti bolji od svojih prethodnika.